میلینا به‌عنوان یک برند مشتری‌مدار، همواره به‌دنبال راهکاری است تا دغدغه‌های شما را به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این *** رفع کند. ما در میلینا به‌خوبی می‌دانیم که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما در خرید پوشاک، بازگرداندن کالا به‌دلایل منطقی است. به همین دلیل سیستم بازگردانی ۷ روزه را برای رفع این دغدغه در نظر گرفته‌ایم که در ادامه شرایط آن را با شما در میان خواهیم گذاشت:

رویه‌های بازگردانی محصولات – به‌جز البسه زیر و لوازم بهداشتی و آرایشی

۱- اگر کالای خریداری شده، پاره شده و یا زدگی داشته باشد.
اگر چه تیم فروش میلینا تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا کالاهای خریداری شده با نهایت کیفیت به دست شما برسد، اما در معدود مواردی هم ممکن است کالایی که خریداری کرده‌اید، زدگی و یا پارگی داشته باشد. در این‌صورت میلینا کالایی را که خریده‌اید با نهایت احترام دریافت کرده و نمونه‌ی مشابه آن را (در صورت موجود بودن) به‌صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد.
اما اگر وجود مشکل فیزیکی، توسط کارشناسان میلینا تائید نشود، همان کالا پس از پرداخت هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی مجدد، به آدرس تائید شده‌ی شما بازگردانده خواهد شد.

۲- اگر کالایی که خریده‌اید، نسبت به آنچه در وب سایت توضیح داده شده است، دارای مغایرت باشد
توجه داشته باشید که رنگ تصاویر تهیه شده از محصولات، ممکن است اندکی با آنچه در واقعیت دریافت می‌کنید مغایر باشد. این ممکن است به‌دلیل کیفیت دستگاهی که از آن برای مشاهده‌ی وب سایت استفاده می‌کنید اتفاق افتاده باشد. بنابراین در صورتی‌که ایراد عنوان شده به‌دلیل اختلاف در رنگ باشد، عودت محصول مورد پذیرش واقع نخواهد شد.
توجه داشته باشید که در کلیه‌ی موارد و در صورتی‌که مشاهده‌ی مغایرت نیازی به بازکردن کارتن و یا جعبه‌ی اصلی محصول نداشته باشد، نباید درب جعبه یا کارتن را باز کنید و مرسوله را دقیقاً به همان ترتیبی که به دست شما رسیده است، عودت دهید.
همچنین در هر صورت شما باید محتویات خریداری شده را در همان بسته‌بندی و دقیقاً به همان صورتی که به‌دست شما رسیده است، برای تیم پشتیبانی میلینا ارسال کنید.

۳- اگر از خرید خود منصرف شده باشید
اگر به هر دلیل از خرید خود منصرف شده باشید، باید این موضوع را تا قبل از اینکه محصول انتخابی از انبار میلینا خارج شده باشد انجام دهید. در اینصورت هزینه‌ی پرداخت شده بدون خسارت به حساب خریدار که در پنل کاربری خود ثبت کرده است، بازگردانده خواهد شد.
در صورتی‌که بعد از ارسال کالا از خرید خود منصرف شده باشید، تنها در صورتی تقاضای شما برای عودت کالا مورد قبول تیم پشتیبانی قرار خواهد گرفت که کالا به هیچ عنوان باز نشده و در حالت اولیه‌ی خود قرار داشته باشد. در این‌صورت می‌توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی، مرسوله را دقیقاً با همان بسته‌بندی ارسال شده، برای میلینا ارسال کنید. در این‌صورت هزینه‌ی ارسال اولیه‌ی کالا از هزینه‌ی پرداختی شما کسر و مابقی به حساب خریدار که در پنل کابری ثبت شده است، عودت خواهد شد.

• در نظر داشته باشید که برای بازگردانی کالا به هر یک از دلایل توضیح داده شده در بالا، ابتدا باید فرم بازگردانی محصول را پر نموده و منتظر باشید تا کارشناسان میلینا با شما تماس بگیرند. ۷ روز فرصت بازگردانی، از زمان ارسال محصول توسط میلینا تا زمانی که شما این فرم را تکمیل و ارسال می‌کنید محاسبه خواهد شد.
• توجه کنید که اگر شرایط عودت محصول را داشته باشید و روند این کار را نیز قبل از ۷ روز انجام دهید، هزینه‌ی پرداخت شده توسط شما به‌صورت کامل به حسابی که در پنل کاربری خود ثبت کرده‌اید، بازگردانده خواهد شد. این حساب باید لزوماً به نام خریدار اصلی باشد.
• عودت هزینه‌ توسط میلینا به خریدار، بین ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.

۴- اگر سایز کالای انتخابی شما، مناسب نباشد
اگر چه راهنمای انتخاب سایز در تمامی کالاها ارائه شده است، اما با این وجود ممکن است کالای خریداری شده، از نظر سایز متناسب با آنچه که نیاز دارید نباشد. در اینصورت عودت کالا تنها در شرایطی امکان‌پذیر است که کالا فقط تست شده باشد. تیم پشتیبانی میلینا این شرط را پس از تحویل گرفتن کالا بررسی کرده و در صورت تائید، کالای مشابه با سایز صحیح برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتی‌که کالا با سایز مناسب در انبار میلینا موجود نباشد، وجه پرداخت شده پس از کسر هزینه‌های اولیه‌ی ارسال کالا، به حساب خریدار که در پنل کاربری خود ثبت کرده است، واریز خواهد شد.

رویه‌های خرید و بازگردانی محصولات – ویژه‌ی البسه زیر و لوازم بهداشتی و آرایشی

۱- در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی، باید در نظر داشته باشید که اگر چه میلینا تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا اطلاعات جامع و صحیحی را برای هر یک از محصولات این گروه در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد، اما با این حال تمامی این اطلاعات حالت ارائه‌ی داشته و میلینا هیچ‌گونه تعهدی برای مشاوره‌ی تخصصی و بالطبع مسئولیتی در زمینه‌ی کالاهای بهداشتی نخواهد داشت.
۲- میلینا فقط محصولات بهداشتی را بر روی وب سایت خود معرفی خواهد کرد که مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح را اخذ کرده باشند. با این حال میلینا هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که بر روی جعبه و یا بروشور داخل جعبه‌ی این محصولات درج شده، نخواهد داشت.
۳- اگر چه میلینا به هیچ عنوان کالاهای بهداشتی را که فقط با مجوز پزشک قابلیت عرضه دارند، بر روی وب سایت خود قرار نخواهد داد اما با این وجود، مسئولیت عوارض جسمی و همچنین بیماری‌هایی که ممکن است در اثر استفاده‌ی نادرست و یا انتخاب غلط محصول حادث شود را نیز نخواهد پذیرفت.
۴- بر اساس قوانین بهداشتی اعلام شده توسط سازمان غذا و دارو، بازگردانی محصولات آرایشی و بهداشتی به هیچ عنوان مورد پذیرش واقع نخواهد شد؛ مگر در مواردی که کارخانه‌ی سازنده و یا شرکت تأمین کننده‌ی کالا به وجود نقص در کالای تولید اذعان و عودت آن را بپذیرند. در این‌صورت بازگردانی کالای خریداری شده و عودت وجه آن، مطابق با قوانین و مقررات تولید کننده‌ یا تأمین کننده‌ی اصلی است.
۵- به‌دلایل بهداشتی، تمامی البسه زیر مردانه و یا زنانه، به هیچ عنوان و به هر دلیل، قابل برگشت نیست.

چه محصولاتی را نمی‌توان بازگرداند؟

برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین البسه، به دلایل بهداشتی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. این موارد عبارت‌اند از:
۱- تمامی لباس‌های نوزادان و کودکان (چه لباس‌های زیر و چه لباس‌های رو) به‌دلیل حساسیت پوست کودکان
۲- تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها و … با توجه به مقررات وضع شده توسط وزارت بهداشت به‌صورت پلمپ فروخته و به همین دلیل به هیچ عنوان قابل بازگردانی نیست.
۳- تمامی اکسسوری‌ها و همچنین زیورآلاتی که بر روی وب سایت میلینا قرار داده می‌شود، به هیچ عنوان قابل بازگردانی نیست.
۴- تمامی البسه‌ای که به‌صورت مستقیم با پوست بدن در تماس هستند، مانند لباس‌های زیر مردانه و زنانه، چه استفاده شده و چه نشده باشند، به‌دلیل مسایل بهداشتی به هیچ عنوان قابل بازگردانی نیست.

چطور یک کالا را بازگردانیم؟

در صورتی‌که بر اساس قوانین و مقررات عنوان شده در بالا، شرایط بازگشت کالا را دارید، برای انجام این کار باید بر اساس دستورالعمل زیر اقدام کنید:
۱- تماس با بخش پشتیبانی فروش میلینا
در اولین قدم با بخش پشتیبانی فروش میلینا تماس گرفته و یا فرم ارتباط با این بخش را پر کنید و منتظر باشید تا کارشناسان میلینا با شما تماس بگیرند. لطفاً از ارسال بدون هماهنگی هر گونه کالا، جداً خودداری کنید. در غیر اینصورت میلینا بسته‌ی ارسال شده را به هیچ عنوان تحویل نگرفته و مسئولیتی نیز در این خصوص نخواهد داشت.
۲- بسته‌بندی کالا
بعد از اینکه شرایط ایجاد شده و دلایل منطقی خود برای بازگشت کالا را با تیم پشتیبانی میلینا در میان گذاشتید و تائید ارسال را از کارشناسان این بخش دریافت کردید، کالای خریداری شده را دقیقاً به همان صورت اولیه و در همان بسته‌بندی و کارتن قرار دهید و آن را به‌خوبی بسته‌بندی کنید.
توجه داشته باشید که مخدوش شدن بارکد و اطلاعات کالا که بر روی بسته‌ی ارسال شده توسط میلینا چسبیده شده است، موجب از بین رفتن گارانتی بازگردانی کالا خواهد شد. بنابراین از جعبه و اطلاعات درج شده بر روی آن به‌دقت محافظت کنید.
در صورتی‌که نیاز دارید تا اطلاعاتی را به واحد پشتیبانی منتقل کنید، موارد را بر روی یک برگه نوشته و در کارتن قرار دهید. از نوشتن هر گونه اطلاعات اضافی بر روی جعبه اکیداً خودداری کنید.
۳- هدیه‌های دریافتی را نیز در کارتن قرار دهید
در صورتی‌که میلینا به‌دلایل مختلف، با خرید شما هدیه‌ای را نیز برایتان ارسال کرده است، بازگرداندن کالا تنها در صورتی‌ مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که هدیه‌ی ارسال شده را نیز به همراه محصول اصلی بازگردانید. در اینگونه موارد نیز هدیه‌ی ارسال شده باید دقیقاً به همان صورت اولیه و بدون اینکه از ان استفاده شده باشد به میلینا عودت داده شود؛ در غیر اینصورت گارانتی بازگشت محصول اصلی نیز لغو خواهد شد.
۴- ارسال بسته
بسته‌ی حاوی محصولات خریداری شده (و هدایا، در صورت وجود) را به آدرس *** با استفاده از پست پیشتاز ارسال نموده و فاکتور دریافتی از شرکت پست را نیز به آدرس ایمیل *** ارسال کنید.
در صورت تحقق شرایطی که در بندهای بالا بابت عودت وجه ارسال بسته عنوان شد، میلینا هزینه‌ی ارسال را بر اساس فاکتور دریافت شده پرداحت خواهد کرد.